Když začínaly startovat moderní vozy, počasí už bylo opravdu letní. A to je ještě slabé slovo. Navíc závodníci jezdili opravdu "na krev". Respekt všem, kteří to v té pekelné výhni museli vytrpět.
Škoda 110 R
Sice starší typ vozu, ale s novějším agregátem pod kapotou. U téhle "stodesítky" vrní čtyřválec s obsahem 1,5 l . Radost pohledět, "erka" jsou prostě legendou.
Peugeot 306
Ten znak na kapotě je bomba. Jinak asi není třeba nijak představovat, tenhle automobil je všeobecně známý z civilního provozu. Závoďák je osazen motorem s obsahem 2,0 l, takže jede opravdu svižně.
Škoda 100
Snížená, rozšířená, na tvrdém podvozku - sedí jak přibitá. Tedy alespoň z pohledu diváka to tak působí. A s 1,4 kou nadělá tenhle automobilový staříček hodně parády. Za mě jedna s hvězdičkou.
BMW M3
Jediný zástupce bavorské automobilky, kterého jsem v prvním závodě stihl vyfotit. Obsah 3,0 l.
Nissan 350 Z
Ve skupině GT závodily pouze tři vozy. A dva dokonce shodných typů. A aby toho nebylo málo, ze stejného týmu. Jen piloti byli jiné národnosti, v autě se startovním číslem 97 seděl ukrajinský závodník Roman Vynnychenko, zatímco 96ku řídil český jezdec Petr Vojáček.
Žádné komentáře:
Okomentovat